Verzending en retour info

 

Levertijd

Ik streef ernaar om alle bestellingen zo snel mogelijk te versturen. In de regel worden bestellingen binnen 1- 5 werkdagen (maandag t/m vrijdag) verstuurd, na ontvangst van je betaling. In de meeste gevallen wordt jouw bestelling binnen een dag verstuurd, maar het kan voorkomen door drukte of omdat een bepaald artikel niet op voorraad is, dat jouw bestelling later verstuurd wordt. Indien een artikel niet binnen 5 werkdagen verzonden kan worden omdat het bijvoorbeeld besteld moet worden, dan ontvang je daar bericht over. Bestellingen worden verzonden op volgorde van binnenkomst. In het weekend en tijdens feestdagen vindt geen verzending plaats. 

 

 

Verzendkosten Nederland

De verzendkosten worden tijdens het bestelproces automatisch berekend aan de hand van het gewicht, de grootte en de waarde van de bestelde artikelen. In het winkelwagentje kun je tijdens het bestellen precies zien welke verzendkosten er worden berekend. Uitzonderlijk Apart maakt voor verzending gebruik van DHL en Postnl. 

 

Let op! Verzending van brievenbuspakketten is niet mogelijk naar afhaalpunten of pakketautomaten. Brievenbuspakketten worden altijd naar je huisadres verstuurd.

 

Verzending binnen Nederland

 

Briefpost zonder track en trace              €  2.95 

Brievenbuspakket met track en trace    €  4.95 

Pakket tot 10 kg met track en trace       €  7.95

Pakket 10 - 20 kg met track en trace     €  14.95

 

Het is NIET mogelijk om bestellingen af te halen! Spirit of Gaia heeft GEEN fysieke winkel!

 

Verzending naar EU-landen

 

België - Duitsland - Frankrijk - Spanje - Italië - Luxemburg

 

Brievenbuspakket                                       € 5.95

Klein pakket                                                 € 9.95

Groot pakket                                                €12.95

 

Verzending naar andere EU-landen is op dit moment niet mogelijk.

 

Wil je jouw bestelling retourneren? Dat mag uiteraard.

Indien je jouw bestelling wil retourneren dien je dit binnen 14 dagen na ontvangst te doen. Vul hiervoor het retourformulier in, print uit het en voeg dit bij het pakket. Kun of wil je niet printen, voeg dan een notitie met je naam en ordernummer toe aan het pakket en stuur het vervolgens op naar:

Uitzonderlijk Apart

Maastrichterlaan 228

6291 EX  Vaals

 

De kosten voor het retour zenden zijn voor jouw eigen rekening, tenzij anders overeengekomen.

 

Heb je een cadeautje bij je bestelling ontvangen en stuur je de gehele bestelling terug, dan dien je ook het cadeautje mee terug te sturen. 

Na ontvangst en beoordeling van je retour, ontvang je binnen 14 dagen je geld terug, met aftrek van de verzendkosten van de bestelling. Verzendkosten worden niet vergoed! Gratis verzending bestaat namelijk niet. De goederen moeten ongebruikt, onbeschadigd en stevig verpakt verzonden worden om schade tijdens verzending te voorkomen. Het veiligste is om ze in dezelfde verpakking als waarin je ze hebt ontvangen terug te sturen. Retouren die niet in de originele verpakking of niet netjes en deugdelijk zijn verpakt worden niet in behandeling genomen. Zorg voor een voldoende frankering van je zending. Verzend altijd met een track en trace code! Dit is je retourbewijs. Versturen zonder track en trace is voor eigen risico! Het volstaat niet om een foto te sturen van het poststuk of van hoe jij het poststuk in de brievenbus deponeert. Kwijtgeraakte zendingen worden niet vergoed! Controleer altijd eerst goed of je product voldoet aan de retourvoorwaarden. Is jouw retourzending bij de bezorgdienst kwijt geraakt, dan dien je zelf een onderzoek op te starten, daar alleen de verzender een onderzoek kan opstarten. Indien je dus zonder track en trace retourneert is het risico voor jou!

Ik hoop natuurlijk dat je bewust omgaat met je webshopbestellingen en dat je rekening houdt met het milieu. Koop daarom bewust en met respect voor de natuur!

Klik HIER om naar het retour formulier te gaan. Kun of wil je het formulier niet printen? Je mag ook op de meegeleverde pakbon of factuur aankruisen welke artikelen je retourneert. Het is niet verplicht om een reden op te geven, tenzij het gaat om een klacht! Bij klachten graag eerst contact opnemen per mail, voordat je je bestelling retourneert. 


Voor de retour voorwaarden zie de algemene voorwaarden.

Iets nog niet duidelijk? Neem dan contact met me op via het contactformulier.